Size bu paylaşımda instagram hesabının isminin nereden geldiğini anlatmak istiyorum. Hepiniz iki kelimeden oluşan ismin astro- kısmının tabii ki Astroloji’den geldiğini anlamışsınızdır. Luna kısmı ise benim en kıymetlilerimden birinin adı.

Luna 1999, 12 Haziran’da doğdu. Tahmin edebileceğiniz gibi İkizler burcuydu ve Yükselen burcu da Kova’ydı. Yani bu ilime çok yetenekliydi. Lunacığım benim hayatımda gördüğüm en güzel, en sakin fakat en çok konuşan kediydi. Bütün Astroloji ve Tarot derslerine öğrencilerle birlikte o da katıldı ve çok şey öğrendi. Sonra ben 2012 yılında bu blogu açtım ve adını myastroluna koydum. Dolayısıyla instagram hesabının da adı astroluna oldu.

Fakat Lunoş 2019 yılında tam 19.5 yaşındayken, beni bıraktı ve melek oldu. Işıklar içinde uyuyarak beni beklediğini biliyorum.

Siz de değerli dört ayaklı bebeklerinizin isimlerini paylaşır mısınız?

Sevgiyle,


Yorumlar

Popüler Yayınlar